Pristupanjem servisnom konceptu se na jednostavniji i racionalniji način može doći do informacija, znanja, opreme i promocije visokog kvaliteta usluživanja klijenata. Istovremeno auto servisima se nudi da na najbolji mogući način iskoriste iskustva auto servisa koji pripadaju ovom nemačkom servisnom konceptu i jasno odrede pravce svog usavršavanja u poslovanju, te povećaju verovatnoću ispravnosti donešenih odluka. Ono što je novo kod nas, na nemačkom tržištu već je deo standaradne prakse.
Godinama unazad je pristan sve veći broj servisnih koncepata što je samo dokaz postojanja potrebe za umrežavanjem servisnih radionica u svrhu zajedničkog nastupa prema korisnicima usluga. Jedna od prednosti servisnog koncepta je ta što svojim članovima omogućava da se do znanja, opreme i visokog nivoa pružene usluge dođe na mnogo racionalniji način, nasuprot veoma teškom putu koji treba da prođe samostalni auto servis. To praktično znači da uz manje utrošenog vremena i manje utrošenog novca mogu da se postignu maksimalni efekti u poslovanju.
Sadržaji koncepta i osnovni elementi sistema se stalno dorađuju u tesnoj saradnji sa MOTOO timom za optimizaciju, koji se sastoji od vlasnika servisnih radionica. Tako se obezbeđuje izuzetno dobra povezanost i prilagođenost tržištu i sve brojnijim i raznovrsnijim zahtevima klijenata.