Prednosti MOTOO koncepta

 

Tržište servisiranja motornih vozila i postprodajno tržište doživaljavaju dinamične promene. To za rezultat ima sve veću potrebu za profesionalizacijom nezavisnih auto servisa.

Servisni koncept MOTOO upravo ima za cilj podršku servisnoj radionici u njenom svakodnevnom poslovanju, rasterećujući vlasnika i poslovođu u gotovo svim aspektima vođenja servisa, počevši od tehničke podrške i savetovanja u radu, preko stručnih obuka zaposlenih i rešavanja pitanja opasnog otpada, do efektivnog marketinga i promocije servisa prema klijentima.

Na ovaj način MOTOO partneri dobijaju podršku u oblastima koje su veoma važne za njihovo poslovanje koje time postaje racionalnije, pre svega u smislu da se najpre lakše postigne puna informisanost, a zatim da se uz manje utrošenog vremena i novca postignu maksimalni efekti.

MOTOO partneri u svom svakodnevnom poslovanju dobijaju podršku sistemske centrale. Tako mogu da se posvete suštini svog posla - servisiranju vozila i profesionalnom usluživanju svojih klijenata.

Velika prednost povezivanja servisa u MOTOO servisnu mrežu je i interna razmena informacija među samim članovima, a koja se odnosi na primere dobre poslovne prakse, razmenu tehničkih znanja i iskustava.

To doprinosi uspešnijem savladavanju svakodnevnih teškoća u radu sa kojima se suočavaju gotovo svi nezavisni auto servisi.

Značajna pogodonost je da svi servisi koji se priključe MOTOO servisnoj mreži zadržavaju svoju nezavisnost kao samostalni peduzetnici.

Servisna mreža im pomaže da na najbolji način predstave svoje kvalitete, a da istovremeno zadrže svoju individualnost po čemu ih klijenti prepoznaju i cene.

Iako prilikom pristupanja servisnoj mreži dolazi do određenih usklađivanja kako vizuelnih tako i ostalih standarda, servisima to omogućava bolju tržišnu prepoznatljivost. Naime, MOTOO servisni koncept jedinstvenim izgledom spoljne signalizacije, odeće i dokumenta omogućava servisima da budu lakše i brže uočeni i prepoznati od strane klijenata, što uz širok spektar usluga koji se nudi odstavlja utisak  profesionalnosti i kompetentnosti.

Servisi MOTOO servisne mreže zajedno istupaju na tržištu jedinstvenom ponudom za održavanje voznog parka firmi, tzv. flotnih vozila. Takođe, zajedničkim promotivnim aktivnostima, učešćem u marketing kampanjama na lokalnom i nacionalnom nivou, servisima su omogućeni racionalan, efikasan i efektan marketing i promocija.

Posebnim projektima i modulima servisima u mreži omogućena je i određena vrsta podrške nekih od kooperanata i dobavljača, i to:

  •  Servisna oprema i radionički alat
  •  Logistika delova
  •  Internet prodaja guma - projekat GUMAMAX
  •  Podrška prodaji akumulatora – projekat AKUMAX
  •  Podrška dobavljača - Castrol Service Plus modul
  •  Podrška dobavljača - Bosch moduli
  •  Podrška finansijskih institucija

 

Ukratko, razlozi koji  govore u prilog pristupanja MOTOO servisnoj mreži su:

 

  1. Obezbeđivanje sigurnije budućnosti
  2. Efikasnije i efektivnije poslovanje
  3. Povećanje profitabilnosti poslovanja

Za detaljnije opise sistemskih usluga MOTOO servisng koncepta zakažite prezentaciju ili naručite već danas besplatan primerak B2B kataloga MOTOO Servisni koncept. Kontakt osoba: