Servisni koncept MOTOO upravo ima za cilj podršku servisnoj radionici u njenom svakodnevnom poslovanju, rasterećujući vlasnika i poslovođu u gotovo svim aspektima vođenja servisa, počevši od tehničke podrške i savetovanja u radu, preko stručnih obuka zaposlenih i rešavanja pitanja opasnog otpada, do efektivnog marketinga i promocije servisa prema klijentima.
Na ovaj način MOTOO partneri dobijaju podršku u oblastima koje su veoma važne za njihovo poslovanje koje time postaje racionalnije, pre svega u smislu da se najpre lakše postigne puna informisanost, a zatim da se uz manje utrošenog vremena i novca postignu maksimalni efekti.
Servisna mreža im pomaže da na najbolji način predstave svoje kvalitete, a da istovremeno zadrže svoju individualnost po čemu ih klijenti prepoznaju i cene.
Iako prilikom pristupanja servisnoj mreži dolazi do određenih usklađivanja kako vizuelnih tako i ostalih standarda, servisima to omogućava bolju tržišnu prepoznatljivost. Naime, MOTOO servisni koncept jedinstvenim izgledom spoljne signalizacije, odeće i dokumenta omogućava servisima da budu lakše i brže uočeni i prepoznati od strane klijenata, što uz širok spektar usluga koji se nudi odstavlja utisak profesionalnosti i kompetentnosti.
Servisi MOTOO servisne mreže zajedno istupaju na tržištu jedinstvenom ponudom za održavanje voznog parka firmi, tzv. flotnih vozila. Takođe, zajedničkim promotivnim aktivnostima, učešćem u marketing kampanjama na lokalnom i nacionalnom nivou, servisima su omogućeni racionalan, efikasan i efektan marketing i promocija.
Posebnim projektima i modulima servisima u mreži omogućena je i određena vrsta podrške nekih od kooperanata i dobavljača, i to:
Za detaljnije opise sistemskih usluga MOTOO servisng koncepta zakažite prezentaciju ili naručite već danas besplatan primerak B2B kataloga MOTOO Servisni koncept. Kontakt osoba: